torsdag 1 mars 2018

TBR Mars

Det kanske är glädjen över att jag fyndade så många bra böcker på rean, kanske är det ljuset som lyser in genom mitt fönster allt tidigare på morgonen nu, men jag känner verkligen hur läsglädjen är på topp just nu. Detta gjorde såklart att det var lite extra roligt att välja ut månadens böcker som jag vill läsa.

IMG_3188

Från topp till botten:
- Milk and Honey av Rupi Kaur
- Tower of Dawn av Sarah J. Maas
- Prisoner of Night and Fog av Anna Blankman
- A Wicked Thing av Rhiannon Thomas
- Scythe av Neal Shusterman
- The Girl Who Circumnavigated Fairyland In a Ship of her Own Making av Catherynne M. Valente
- Highly Illogical Behavior av John Corey Whaley
- Stalking Jack the Ripper av Kerri Maniscalco

Jag har redan påbörjat att läsa Stalking Jack the Ripper och än så länge gillar jag den. Efter den kommer jag antagligen läsa någon av Milk and Honey, Scythe eller Highly Illogical Behavior.

Har ni några läsplaner för mars?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar