torsdag 7 december 2017

December TBR - ljudböcker

Än så länge har den första veckan av december varit mer ner än upp. Det är just nu bara stress överallt och det känns som att jag inte står på någon mark. Jag har en plan för att försöka få lite mer stabilitet genom att lyssna på ljudböcker mellan varven så att jag inte svävar ut i rymden lika mycket.


231265931954785615749186

Stark som en björn, stark som en björn av Kalle Zackari Wahlström
Började lyssna på denna igår på en promenad och det är sjukt hur fort jag blev på glatt humör av den. Wahlström har en röst och ett språk som passar perfekt nu när jag inte är på topp. Även bra inspiration till träningen!

Simon vs. the Homo Sapiens Agenda av Becky Albertalli
Den här boken har blivit adapterad till film med namnet Love, Simon och innan den kommer vill jag gärna läsa boken. Hjälper också att jag har hört massvis med bra saker om Simon!

To All the Boys I've Loved Before av Jenny Han
Läste beskrivningen och blev lite smått besatt av att läsa den här boken! ^^




The One av Kiera Cass
Ska fortsätta med lite serier också innan året är över.

The Rose Society av Marie Lu
Samma sak här som med The One.

Me Before You av Jojo Moyes
Det här kommer bli lite av decembers wildcard. Ren romance tillhör inte en av mina vanliga genrer och även om jag läser ex paranormal romance, historical romance etc, så har det aldrig riktigt blivit endast romance. Därför är jag lite spänd på att läsa Me Before You eftersom jag har hört så otroligt mycket bra saker om den (och finns som film med Emilia Clarke i den kvinnliga huvudrollen!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar