tisdag 21 mars 2017

Det har bara gått en vecka?

Konstigt att det bara har gått en vecka sedan jag bloggade senast, för det har känts som att det har gått galet mycket mer tid. Liksom, det har inte ens hänt så mycket under denna vecka som varit och ändå har jag upplevt det som att det har gått flera veckor? Konstigt det här, hur vi uppfattar tid. 

Anyway, vad har den senaste veckan sett ut? Jag har blivit yr av ammoniak (tvättade väggarna i hallen inför målning) (det kommer bli röda väggar - ursnyggt!), prokrastinerat igenom mina dagar (genom läsa och kolla på tv-serier) (har speciellt gillat Lie To Me och Agent Carter) och planerat någon typ av utlandsresa (vilket land och stad har jag inte bestämt ännu). 

Jag har även varit aktiv på mitt nya instagramkonto för bloggen! Namn? Swebookobsession! Ni kan klicka här för att komma dit. ^^ Jag kommer fortfarande ha mitt personliga konto som är länkat här på bloggen, men det kommer inte bli mycket bokrelaterade saker där längre. 

Snotgirl - intressant seriealbum om en fashionbloggare.

Nu under resten av veckan har jag en massa roliga saker att göra! Imorgon ska jag gå på bokprovningen på SBI, vilket kommer bli första gången jag är där och går på den typen av event/föreläsning/infomöte (vet inte riktigt vad jag ska kalla det). På torsdag blir det bokfrukost på Rabén & Sjögren, en kväll hos Handelshögskolan för en föreläsning och efter det ska jag prova på magdans för första gången. Kommer utan tvekan bli några intressanta dagar denna vecka!

Vad har ni för planer den här veckan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar