måndag 27 mars 2017

Book Haul

IMG_2794 - redigerad

- The Edge of Everthing av Jeff Giles
Om det är något jag aldrig blir trött på att läsa om så är det demoner och änglar! Jag är alltid på jakt efter den typen av böcker och hittade det i The Edge of Everything.

- Ready Player One av Ernest Cline
Denna bok ingår i min kurslitteratur nu i vår så jag passade på att köpa den när jag var på SF-bokhandeln en dag. ^^

- Stackars pappa av Sissel Gustafsson
En serie jag fick från Rabén & Sjögren när jag var på deras bokfrukost i förra veckan. Redan utläst och ni kan läsa min recension här.

- Färgen på drömmar av Ruta Sepetys
Ett sista (antar jag iallafall) fynd från årets bokrea. Nu har jag alla Sepetys böcker på svenska!

Har ni läst någon av dessa böcker? Vad tyckte ni i så fall?

2 kommentarer:

  1. Redy player One har jag funderat på att läsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du kommer gilla den i så fall. ^^

      Radera