torsdag 17 november 2016

Läser just nu

Bild från mitt Instagram

Efter förra månadens läsning är jag nu glad att meddela att min läsningglädje har gått i taket! För ögonblicket varvar jag mellan tre olika böcker - lite efter humör och vart jag är. De tre böckerna är:
- Six of Crows av Leigh Bardugo
Rogue av Julie Kagawa
- Glass Sword av Victoria Aveyard

Det är löjligt hur bra de här böckerna är. Det har till och med gått så långt att jag påbörjar andra böcker för att jag inte vill läsa ut dem - hur logisk är det egentligen? Men det funkar och jag älskar böckerna jag läser just nu, så det är väl bara att fortsätta?

4 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar Rogue! Vet inte varför jag inte läst Soldier än. Den ligger här hemma och väntar. Fast det kanske är lite samma som för dig, jag vill inte att den ska ta slut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Påbörjade men avslutade den aldrig. xD Får ta och ändra det snart. :)

      Radera
  2. Är jättesugen på att läsa böcker av Leigh Bardugo.

    SvaraRadera