fredag 1 januari 2016

Årets första dag.

2016 har börjat och jag har ägnat årets första dag till att göra absolut ingenting. Slötittat på serier, läst ut en bok (The Naturalist av Jennifer Lynn Barnes. Uberbra bok btw!), ätit pizza och sova ut efter ett utmattande nyårsfirande. Firade gårdagen med vänner och vi hade det jättetrevligt innan vi begav oss in till Slussen i stkhm för att se på alla fyrverkerier vid midnatt.

Vad jag planerar att göra de närmaste dagarna involverar väldigt mycket med bloggen, skrivande och förberedelser. Ni har mycket att se fram emot under de närmaste dagarna med lite statistik för 2015, ett länkkärleksinlägg, min Bucket List för 2016 och annat smått och gott. Jag ser helt klart fram emot det här året och jag tänker helt klart göra det till ett av mina bästa!

IMG_1963

2 kommentarer:

  1. Åh, vad jag hoppas på bokbloggarnas återkomst i år! Så himla kul att se att så många av oss är peppade på att fortsätta bokblogga. Ser fram emot allt som du kommer skriva om här på bloggen nu under 2016! Gott nytt år på dig Cecilia!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Pia!! Gott nytt åt till dig oxå! :D

      Radera