måndag 27 juli 2015

Länkkärlek - vecka 30

En typ av inlägg jag tänkte kunde vara kul för alla som läser det - för vem älskar inte lite länkar från den gångna veckan? Lite blandat med nyheter (både gamla och nya, för ibland kan jag ligga lite efter), blogginlägg, videos, artiklar och mycket mer. Självklart handlar alla länkar på något sätt om böcker!

1. Victoria (från Min fantasy värld) har en tävling just nu där en vinnaren en kopia av Enklav av Ann Aguirre! Kolla in hennes inlägg om det här! Tävlingen avslutas den 29 augusti.

2. Hittade ett bra inlägg som heter A Berginner's Guide to BookTube som jag tyckte om. Ni kan kolla in det här!

3. Rolig lista med olika sätt att visa upp sina böcker. Kolla in listan här

4. Ingen hemlighet att jag gillar seriealbum, och nu när jag jobbar i en bokhandeln så börjar jag bli ännu mer intresserad av dem! Vilket självklart betyder att jag ser fram emot den här filmen med hjältarna/skurkarna från Suicide Squad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar