söndag 21 juni 2015

Länkkärlek - vecka 25

En typ av inlägg jag tänkte kunde vara kul för alla som läser det - för vem älskar inte lite länkar från den gångna veckan? Lite blandat med nyheter (både gamla och nya, för ibland kan jag ligga lite efter), blogginlägg, videos, artiklar och mycket mer. Självklart handlar alla länkar på något sätt om böcker!

1. Petra (från Petras bokblogg) har skrivit ett inlägg om hennes upplevelse på The Making of Harry Potter utanför London. Kolla in hennes inlägg här!

2. Ett nytt utdrag från The Sword of Summer av Rick Riordan!!! Läs det här!

3. Lisa (från Bladvändaren) har skrivit om "Att vara för gammal eller för ung för en bok", kolla in hennes inlägg här!

4. Q&A WITH TAHEREH MAFI AND RANSOM RIGGS!!!



5. En rolig trailer till filmen The Secret Life of Pets som kommer ut nästa sommar. (Inte speciellt bokig direkt, men jag gillade den!)

2 kommentarer:

  1. Jag måste hålla mig ifrån att läsa utdrag från The Sword of Summer nu. Jag blir alltid så ledsen att jag inte har hela boken framför mig när det tar slut. :) Och tack så mycket för länken! <3 :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe! Hoppas tiden går fort då så att vi får läsa den snart! <3

      Radera