tisdag 13 januari 2015

Nya Omslag - Another Day

Den är här! Den är äntligen här! Omslaget till uppföljaren av Every Day (sv. Jag, En) av David Levithan och den kommer ut om bara några månader!! WHOOHOO!!

Check it out!


Jag fick reda på att Levithan skulle skriva den här under hans besök i Sverige under 2013. Den berättar historien om En och Rhiannon, fast den här gången från Rhiannons PoV. Och för en gång skull så tror jag faktiskt att just den här typen av berättelse kan bli riktigt bra, med tanke på boken är så unik.

Another Day kommer ut den 25 Augusti i år.

Andra omslagen i serien:
(Six Earlier Days är en prequel novell)


4 kommentarer:

  1. Ååh, spännande! Jag visste inte att det skulle komma en uppföljare. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glad att jag kunde tipsa om den till dig då :D

      Radera
  2. Hoppas den kommer på svenska, tyckte att första boken slutade för hastigt

    SvaraRadera