lördag 31 januari 2015

Book Haul Januari

Från och med nu kommer jag att satsa på månliga (?) book hauls! Den här gången blir det bilder, men jag hoppas på att jag lite längre fram i tiden kommer att spela in dem - ska bara lära mig hur man spelar in med en systemkamera (någon som vet?).

Här har ni månadens skörd!


4 recex från (från vänster till höger) Bazar Förlag, Bonnier Carlsen, Rabén & Sjögren och Semic Förlag. Tack så mycket för böckerna!

Blod & Stjärnstoft av Laini Taylor
Läser den här just nu, och jag gillar den riktigt mycket!

Järnprovet av Holly Black & Cassandra Clare
Redan utläst, recension kommer snart. Men kan ju säga att jag blev väldigt kär i den!

Som om jag vore fantastisk av Sofia Nordin
Ska läsa Nordins andra böcker En sekund i taget och Spring så fort du kan eftersom de (vad jag har förstått) kommer kronologiskt före Som om jag vore fantastiskt

Half Bad - Ondskans Son av Sally Green
Redan utläst, recension kommer snart. Den här boken var så bra!!



Ensnared av A. G. Howard
ÄNTLIGEN!!! Fick vänta en mindre evighet på den här boken eftersom posten var lite långsam - men snart är det dags för lite serie-maraton-läsning!! 

The Spiderwick Chronicles The Completely Fantastical Edition av Holly Black & Tony DiTerlizzi
Fick den här boken extra billigt eftersom den var på rea! Ser så mycket fram emot att få läsa den!



Mitt perfekta liv av Sarah Dessen
Den här boken är planerad att bli läst till sommaren!

The Time Travler´s Wife av Audrey Niffenegger
Har hört otroligt mycket bra om den här boken, så jag ser verkligen fram emot att få läsa den!

Innan jag dör av Jenny Downham
Har hört mycket gott om Downhams böcker, så ska bli kul att se vad jag tycker om dem.

8 kommentarer:

  1. Åh, Spiderwick boken måste jag ha. Så fin! Det är alltså de fem böckerna i en bok?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, hela serien plus en hel del extramaterial! :D

      Radera
  2. Innan jag dör var en bok som jag verkligen tyckte om :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas på att jag också kommer att jag gilla den! :)

      Radera
  3. Ordet du söker är månatliga :)

    SvaraRadera
  4. Gråtfest på Innan jag dör! Men så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men då måste jag ju snart läsa den! :D

      Radera