lördag 13 december 2014

Book Haul - gåvor & priser

Den senaste veckan har det hänt massor med roliga saker! Jag har varit på bokfest, vunnit en tävling, haft mitt första prov i skolan och fått lite tidningar i posten. Allt som allt så har det varit en bra vecka! ^^

Tävlingen jag vann var hos Gabriella som för tillfället anordnar adventstävlingar fram till jul. Tack så mycket för priset, Gabriella!


- Ink av Amanda Sun
Älskar det här omslaget så mycket! Funderar på om jag ska läsa om den, fast den här gången på svenska då, för att sedan fortsätta med andra boken på engelska.

- Outtalat av Sarah Rees Brennan
En av mina favoritböcker äntligen på svenska!! Också den här vill jag gärna läsa om. ^^

- Månstenen av Kim M. Kimselius
Har inte läst något av Kimselius förut, så ser fram emot att se hur den här boken kommer att bli.



Böcker från min goodiebag från Bokfesten jag var på förra veckan!

- Pappersstäder av John Green
Har faktiskt den här boken på engelska, men funderar ändå att läsa den på svenska. Känns som om det inte har blivit så mycket av de senaste månaderna...

- Svensk Synd av Martin Jern
Vet inte så mycket om den här boken, utöver att den ska vara lite skrämmande. Kanske läsa den till hösten nästa år?

- Läsdagbok & Notebook
Till slut så fick jag även många smågrejer i bagen (bokmärken, godis) och dessa två fina böcker!! Älskar mumin-anteckningsboken! Även om jag inte har sett på mumin eller läst böckerna... Fick även en läsdagbok, som jag funderar på att börja använda eller inte.

Nu ska jag gå och fortsätta läsa, ha en bra helg och om det är någon av dessa böcker ni skulle vilja att jag läser ganska snart, kommentera! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar