onsdag 4 juni 2014

Tag: Sommarläsning

1. Vilka 5 böcker bara MÅSTE hinna läsas i sommar?
Anna and the French Kiss - Stephanie Perkins
Röd Skymning - Fredrik Lindblom
Eldhäxan - Peter Bergting
Forbidden - Tabitha Suzuma
Origin - Jennifer L. Armentrout


2. Vilken bok är du egentligen inte så sugen på men känner att det är dags att ta tag i?


Jag provade att läsa Cirkeln för 2 somrar sedan men fastnade inte så mycket för den. Tänker ge den ett nytt försök nu!


3. Var är bästa stället att läsa i sommar?
Kan tänka mig att det bästa stället att läsa på är min balkong under soliga dagar. ^^


4. Handen på hjärtat, var tror du att du faktiskt kommer att läsa någonstans?

Men balkongen brukar bli olidligt varm tyvärr, så jag kommer nog att läsa i sängen som vanligt. Eller kanske på något bibliotek! 


5. Vilken bok tror du kommer bli sommarens bästa?



6. Vilken bok borde ALLA läsa i sommar?
Pushing the Limits av Katie McGarry
Jag tycker verkligen att alla borde läsa den här boken! Den är helt enkelt för bra för att inte läsas av alla! 


7. Strand eller hängmatta?
Strand alla gånger!


8. Deckare eller roman?
Deckare kan vara väldigt underhållande (och jag vet inte direkt vad dem menar med roman dessutom - fortfarande!)


9. Favoritgenre?
Fantasy och Science Fiction är i stort sett det enda jag läser och älskar! Kan bli någon contemporary ibland också, men det händer inte lika ofta att jag gillar dem.


10. Tagga 3 andra!
Taggar alla som känner för att göra denna tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar