onsdag 2 oktober 2013

Omslagsonsdag #9 ovanliga omslagsdjur

Ja du, Bokpotaten, ovanliga omslagsdjur var ett tufft tema men till slut så hittade jag några omslag som kan passa in på det! =D





Ja, några ovanliga djur blev det väl... eller? Är det inte helt hundra på några av dem, speciellt de tre första. Men jag kan ärligt säga att det inte är ofta jag ser galna hamstrar på ett bokomslag! ^^
Mina favoriter den här veckan är iaf Stormdancer och The Last Animal - de är så fina!! Vilka är era favoriter?

10 kommentarer:

  1. Stormdancer är min favorit. Älskar det omslaget! :)

    SvaraRadera
  2. The golden compass är så fin! Synd att inte den sista boken finns i samma "sort"

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! Speciellt eftersom jag äger böckerna med just dessa omslag! -.-

      Radera
  3. Ditt omslag på Watershop down är mycket finare än mitt på Den långa flykten :)

    SvaraRadera
  4. Galna hamstrar! Jag har aldrig sett en bok med galna hamstrar! Underbart!

    SvaraRadera
  5. The Last Animal är min favorit! Första gången jag ser galna hamstrar på en bok, lite kusliga :P

    SvaraRadera