söndag 9 juni 2013

Stacking the Shelves [37] Draken hoppar på hyptnotisören


Börjat hos Tynga's Reviews så handlar Stacking the Shelves allt om att dela med sig av de böcker man har fått, lånat från biblioteket eller någon vän, köpt i en butik eller online, recensionsexemplar eller kanske visa upp någon e-bok som man råkat ut för under veckan som gått!

Äntligen har jag fått tillbaka min mobil, och det innebär att jag äntligen kan ta bilder igen! "lycka"
Jag har dessutom lyckat (för det mesta) hålla mitt lån- och köpförbud under 5 hela veckor nu! Hoppas att det kommer gå lika bra långt framöver! :D


Hypnotisören av Lars Kepler
Fick låna den här av min mamma, som säger att den ska vara väldigt väldigt bra! 



Blunda och Hoppa av Sarah Dessen
Ett receex från Rabén & Sjörgren - tack så mycket för den!
Jag har aldrig tidigare läst något av Dessen, men jag har hört väldigt mycket gott om hennes böcker i alla fall. Så jag ser verkligen fram emot att få läsa den här! Verkar ju passa perfekt till sommaren.



Hur du tränar din drake (How to train your dragon #1) av Cressida Cowell
Jag älskade filmen och tv-serien som är baserade på de här böckerna, så jag tyckte att det var dags att faktiskt läsa bok-serien. Har redan läst ut den, och jag gillade den väldigt mycket!


Har ni några speciella böcker att läsa under sommaren? Några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar