söndag 19 maj 2013

Stacking the Shelves [34] Rekord!


Börjat hos Tynga's Reviews så handlar Stacking the Shelves allt om att dela med sig av de böcker man har fått, lånat från biblioteket eller någon vän, köpt i en butik eller online, recensionsexemplar eller kanske visa upp någon e-bok som man råkat ut för under veckan som gått!

Förra veckan var jag ganska missnöjd över att behöva använda vanliga internet-bilder på böckerna, istället för mina egna tagna bilder eller filmade bookhauls. Men nu har jag äntligen kommit på en lösning! Det är nämligen så att jag kan ta bilder med min webbkamera, och även om de blev lite (eller ganska mycket) suddiga är de bättre än alternativet! 


Dandy av Andreas Carlsson
Ett fynd från den Stora Bokbytardagen! Jag har länge varit nyfiken på den här boken, och när den ändå var gratis så roffade jag åt mig den. ^^ 



God Save the Queen (The Immortal Empire #1) av Kate Locke
En steampunk-bok som jag har velat läsa ett tag nu. Trots att jag har lån/köp-förbud (fortfarande) kunde jag inte låta bli! Den verkar så spännande, och jag har velat läsa fler böcker med syskonförhållanden ända sedan Farlig Förmåga, så jag bröt mot min ed. Så stäm mig! 

4 kommentarer: