tisdag 28 maj 2013

Och vinnaren är...?

Under en månad nu har jag haft igång min första tävling, för att fira blogggens 1-årsdag! Men nu är den över och läsare, vi har ett resultat!
Totalt var det 39 olika tävlande, vilket jag blev otroligt glad över! Trodde faktiskt inte att det skulle vara så många från början. ^^

(På grund av tekniska problem så kunde jag inte ta några bilder, så det får duga med vanlig text istället. Hoppas det inte gör något!)


Av totalt 39 tävlande så kom denna person på första plats...

Linnea från Liijobooks 

Grattis Linnea! Jag hör av mig till dig under de närmaste dagarna!

Och sedan de 4 personerna som har vunnit ett hemlig bokpaket är...

Frida från Booklovin'
Miriam från Schitzo-Cookie
Julia från Juliadagbok
Anna från Boktycke

Återigen grattis till alla vinnare! Jag har skickat mail till alla er om nyheten, så det är bara att svara så får ni böckerna snart!

Och tack till alla som medverkade, ni förgyllde min blogg med eran närvaro! 

6 kommentarer:

  1. Vad sännade! Tack så mycket! :D

    SvaraRadera
  2. Tjohooooo!!! :D Gud så glad jag blir!! :)
    Jag har nu svarat på ditt mail så jag ser fram emot böckerna :)

    SvaraRadera
  3. Så kul att man van :) Ska bli spännande på vad det är :)

    SvaraRadera