lördag 23 mars 2013

Zombievirus attackerar!

Ingen allvarlig rubrik direkt, men den beskriver ganska bra hur jag känner mig just nu. Under de 2 senaste veckorna har jag knappt bloggat alls - totalt har jag bara skrivit två recension och en några andra inlägg som för det mesta är standard för bloggen varje vecka (stacking the shelves, waiting on wednesday etc.). 

Och jag är jätteledsen för att jag inte gör något mer just nu, men jag har helt enkelt inte haft energin till att skriva mer. Men jag hoppas att från och med nästa vecka ska det bli bättre! Tänker lägga ner några timmar imorgon och skriva färdig några inlägg som kommer upp på bloggen om några dagar. Eller det är iallafall vad jag hoppas jag kommer att göra...

1 kommentar:

  1. Känner samma sak, har haft/har massor i skolan och är nu tokförkyld = ingen energi till bloggen finns tyvärr.

    SvaraRadera