måndag 21 januari 2013

Day 1 - Best book you read last year

Som jag sa i min senaste BookHaul-video så skulle jag börja med utmaningen/taggen/enkäten 30 Days of Books. Jag har sett den på så många bloggar och tyckte att den verkade rolig att göra, visserligen började den för över ett (eller var det två?) men även idag har jag sett några andra bloggare göra den. Så bättre sent än aldrig!


Då är frågan för dag 1: bästa boken jag läste under förra året (2012 alltså)

Det var först förra året jag började att listor över de böcker jag läser (Tack Goodreads!) och jag kom över väldigt många och bra böcker. Men den absolut bästa var:


Men uppföljarna i samma serie var inte heller så dumma!


4 kommentarer:

  1. Det verkar vara många som tycker om Obsidian. Börjar bli mer och mer intresserad av att läsa upp den :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den börjar dyka på alla möjliga håll just nu. :D

      Radera
  2. Menade såklart "läsa den", inte "läsa upp den" :P

    SvaraRadera