torsdag 24 januari 2013

Day 02 – A book that you’ve read more than 3 times

Dag 2 - En bok som jag har läst mer än tre gånger

Oj, det är svår och lätt fråga på samma gång. Finns bara ett fåtal böcker som jag har läst mer än två gånger, det är bara svårt att komma ihåg vilka böcker. Men efter mycket tankar på saken så är det nog:



Eragon av Christopher Paolini. Jag läste boken 2005 första gång och det var nog min första high fantasy och det som fick upp mina ögon för andra böcker i samma stil. Och jag gillar den fortfarande väldigt mycket. 


2 kommentarer:

  1. Borde verkligen ta och läsa Eragon-serien snart. Har ju inte ens sett filmen! :O

    SvaraRadera
    Svar
    1. som i nästan alla fall så är faktiskt boken mycket bättre en filmen! Det har klippt bort så mycket!

      Radera