tisdag 25 december 2012

Avklarad Läsutmaning!

Då har jag läst alla böcker som jag hade på min att-läsa-lista för i år! Jippi, grattis till mig! Men nej, nu ska jag inte vara självgod här. Jag ska inte frossa i min egen seger, men jag kan göra en liten segerdans!

"dansar en liten dans"

Nu kan jag dessutom göra min stora 2013-beställning! Jag har redan valt ut alla böckerna och ska göra beställningen nästa vecka. Och den här gången ska jag göra en bookhaul-video. Den får bli hur dålig som helst, jag kan inte annat än att göra mitt bästa för att få den så bra som möjligt i alla fall. Får helt enkelt göra många småvideos och sedan klippa ihop dem i Movie Maker. Får se hur det går, ska nog experimentera lite innan så att jag inte bara sitter där sedan. 

Glad Läsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar