fredag 16 november 2012

Vackra Omslag - Cirkeln vs The Circle

Oj, nu går veckorna fort! Men sen är det också slutet på året och med det ser jag fram emot min 2013-beställning, så jag har ju en anledning att längta. ^^
Fast för att komma till ämnet, det är återigen dags för en omgång i Vackra Omslag. Och jag fortsätter med temat engelska vs svenska omslag. Förra veckan fick man rösta mellan Starcrossed och Helena av Josephine Angelini, och duellen vanns överlägset av Starcrossed! Men nu är det en ny vecka och då gäller också nya böcker! Veckans bok är:

Cirkeln vs The Circle

av Mats Strandberg och Sara Bergman Elfgren




4 kommentarer:

  1. Svenska helt klart. Stilrena och snygga, den engelska ser ansiktet lite skumt och långsmalt ut tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har aldrig tidigare sett ett omslag som det till Cirkeln, väldigt annorlunda och snyggt! Men samtidigt så tycker jag om det engelska pga av ögat - det var det som drog uppmärksamhet till sig liksom. :P

      Radera