söndag 25 november 2012

Stacking the Shelves [9]


Börjat hos Tynga's Reviews så handlar Stacking the Shelves allt om att dela med sig av de böcker man har fått, lånat från biblioteket eller någon vän, köpt i en butik eller online, recensionsexemplar eller kanske visa upp någon e-bok som man råkat ut för under veckan som gått!



Rör Mig Inte! och Falla Sönder (eng. Destroy Me, hittade ingen bild på det svenska omslaget) av Tahereh Mafi, samt Miss Peregrines Hem för Besynnerliga Barn av Ransom Riggs fick jag nu i veckan på en författarsignering!! YAY! Träffade båda författarna och det var helt fantastiskt! 

Vill även tacka Frida, Alva, Clara och Amelie som räddare mig från att spendera hela signeringen ensam! Var jättekul att träffa er och hoppas att vi ses igen någon gång! :D

Ledsen att jag inte har uppdaterat de senaste dagarna, men det är pga att min dator kraschade och jag har inte haft tillgång till något Internet förrän nu. Hoppas ni förlåter mig!

1 kommentar: