söndag 18 november 2012

Stacking the Shelves [8]


Börjat hos Tynga's Reviews så handlar Stacking the Shelves allt om att dela med sig av de böcker man har fått, lånat från biblioteket eller någon vän, köpt i en butik eller online, recensionsexemplar eller kanske visa upp någon e-bok som man råkat ut för under veckan som gått!


Detta har varit en helt fantastisk vecka!! I lördags kliv jag helst random in på Medborgarplatsens Biblioteket och väl där får jag reda på att det är en författarsignering bara en halvtimme senare?! Eftersom jag aldrig tidigare har varit på en så stannade jag kvar, nyfiken på hur det skulle vara. Och jag blev verkligen inte besviken! Författarna Frida Forss och Niklas Krog var där för att prata om sin bok En Natt, och det var verkligen intressant att höra dem prata om deras arbete med den. När de väl var färdiga stannade jag en stund efteråt och prata med dem, köpte ett exemplar och fick den signerad också! Jag har ungefär bara läst ett kapitel än så länge, men jag kan redan se att jag kommer att gilla den. :-D

Nyheter från Veckan
Som några kanske har sett har jag börjat ändra på vissa saker på bloggen. Jag har planer på att ändra det mesta av layouten till efter nyår. Men just nu arbetar jag bara på att lägga till smådetaljer för att göra mina recensioner lite bättre. Jag har även byggt bild för Stacking the Shelves, jag jobbar på den för Waiting on Wednesday. Hoppas ni kommer att gilla resultatet!

Recensioner som ska komma upp nästa vecka:
Det Övergivna Landet av John Flanagan

2 kommentarer:

  1. SV: Gör det! Jag är säker på att du inte kommer bli besviken, det var en jättebra bok :D Det var bara synd att jag inte blev så kär i den som jag hade hoppats... :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju inte så roligt. :( Men kanske kommer White att fortsätta med en sequel. Desto fler böcker, desto bättre (ibland)! :D

      Radera