söndag 11 november 2012

Stacking the Shelves [7]

Börjat hos Tyngasreviews så handlar Stacking the Shelves allt om att dela med sig av de böcker som man har fått, lånat från biblioteket eller någon vän, köpt i en butik eller online, recensionsexemplar eller kanske visa upp någon e-bok som man råkat ut för under veckan som gått!


Trots mitt köpförbud kunde jag inte låta bli att köpa Pegasus and the Flame av Kate O'Hearn. Jag har aldrig tidigare hört talas som om den, men den var så annorlunda ifrån allt annat jag har läst att jag köpte den. 
Rubinröd av Kerstin Gier och Scarlet av A.C. Caughen är böcker som jag har haft ögonen på ett tag, och som jag hittade på biblioteket den här veckan. Att jag var snabb att låna hem dem är allt jag kan säga!. :)


Recensioner som ska komma upp nästa vecka:
My Soul to Save av Rachel Vincent
Die for Me av Amy Plum
Nya Författarskolan av Göran Hägg
Succubus Blues av Richelle Mead
Everneath av Brodi Ashton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar