söndag 4 november 2012

Stacking the Shelves [6]

Börjat hos Tyngasreviews så handlar Stacking the Shelves allt om att dela med sig av de böcker som man har fått, lånat från biblioteket eller någon vän, köpt i en butik eller online, recensionsexemplar eller kanske visa upp någon e-bok som man råkat ut för under veckan som gått!


Fick hem min beställning den här veckan, två böcker som jag har längtat jättemycket efter i år! Jag pratar så klart om Alice in Zombieland av Gena Showalter och The Lost Prince av Julie Kagawa. Zombier och feer sitter väl inte fel nu på hösten?

Blev bara turer till biblioteket för att lämna tillbaka böcker, jag stod ut trots alla rop från böcker som ville följa med mig hem!  Har fortfarande över 20 böcker att läsa klart innan mitt låna- och köpaförbud är över. Hur ska jag överleva resten av året? Får underhålla mig med att leta efter bra böcker till 2013-beställningen istället. :-P

Recensioner som ska komma upp nästa vecka:
The Dark Divine av Bree Despain
The Mark of Athena av Rick Riordan
Bloodshot av Cherie Priest
The Immortal Rules av Julie Kagawa
Amuletten från Samarkand av Jonathan Stroud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar