söndag 14 oktober 2012

Stacking the Shelves [3]

Börjat hos Tyngasreviews så handlar Stacking the Shelves allt om att dela med sig av de böcker som man har fått, lånat från biblioteket eller någon vän, köpt i en butik eller online, recensionsexemplar eller kanske visa upp någon e-bok som man råkat ut för under veckan som gått!


Man kan aldrig sluta utvecklas, vilket innebär att jag hela tiden letar efter nya saker att lära mig - det gäller speciellt då att skriva. Nya Författarskolan och Skriv om och om igen var två böcker som jag hittade på biblioteket, och som inte bestod av endast heltext i hela boken. 
Shadow and Bone är en bok som jag har sett många gånger på olika bloggar och på Goodreads, och nu äntligen har jag den!



Varma Kroppar är ännu en bok som jag hittade på biblioteket denna veckan. Har ju varit inne på att läsa lite utanför min vanliga cirkel av fantasyböcker. Så böcker om zombier passar väl bra?
Water är en av de många e-böcker jag har laddat ner gratis från Amazon, Rekommenderar verkligen detta till alla!

Några böcker hem, några böcker tillbaka till biblioteket. Lånar dock fortfarande fler böcker än jag lämnar tillbaka. :)

Recensioner som ska komma upp nästa vecka:
Heartless av Gail Carriger
Friday Night Bites av Chloe Neill

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar