torsdag 4 oktober 2012

Författares Extra: Julie Kagawa

författaren till serierna the Iron Fey och the Blood of Eden


Var ett tag sedan jag gjorde ett inlägg sådant här inlägg, men det har varit rätt så svårt att samla ihop material. En av orsak är att jag helst har läst de flesta av en författares böcker, så att inlägget får bättre kvalité och innehåll. Visserligen har jag inte läst Kagawas The Immortal Rules men den kommer att bli utläst nu i oktober, dock har jag läst alla hennes andra böcker i The Iron Fey serien. Så jag har väl lagt mest fokus på de noveller och extra material som fanns från den serien.



Raderade scener
The Iron King: Deleted Scene
The Iron Daughter: Deleted Scene
The Iron Queen: Deleted Scene
The Iron Knight: Deleted Scene

Blood of Eden: Deleted Scene

Brev till Meghan från Ash: ett väldigt känslomässigt brev Ash skrev efter The Iron Queen
An Iron Fey Valentine: Någonsin undrat vad feer gör vid alla hjärtans dag? Här är en novell som berättar det!

KAPITEL 1: THE LOST PRINCE 
Sedan hittade jag också kapitel 1 till The Lost Prince som kommer ut nu i oktober, eller är det november? Står 23 oktober på Goodreads, men jag har läst på flera ställen att det är i november...

Ja, det var ännu ett inlägg i Författares Extra, vet inte när nästa kommer upp. Får se vad som händer i framtiden, men frams tills dess - Glad Läsning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar