tisdag 4 september 2012

Stockholm in my heart

Bor just nu i Stockholm på deltid och är inte det underbart?! Speciellt med tanke på Stockholms bibliotek (plural), snacka om stort och då har jag bara varit inne på ett av de mindre. Fanns massor av olika böcker som inte fanns på mitt gamla bibliotek, och då speciellt de engelska som jag är intresserad av. Håller just nu på med att söka på en massa böcker där, och dessa är några av de som dök upp:


Innan året är slut kommer jag säkert att ha varit på de flesta av biblioteken som hör till Stockholm, och de är rätt så många!

UPPDATERING

Då har man The Girl in the Clockwork Collar hemma, i serien Nightshade ska jag läsa orginalböckerna innan jag läser Rift, och jag har reserverat Throne of Glass. Process! :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar